Byd velkommen til Kenneth Mikkelsen som er ny salgschef i konsulenthuset

Lyngby Boldklub ansætter ny salgschef

Lyngby Boldklub har hentet nye ressourcer til konsulenthuset og ansat Kenneth Mikkelsen som klubbens nye salgschef.

De Kongeblå byder i dag velkommen til en ny mand i det kommercielle team. Kenneth Mikkelsen, som tidligere har arbejdet hos klubbens BusinessPartner Rovsing Business Academy, er med virkning fra dags dato blevet ansat som klubbens nye salgschef. Sammen med kommunikationschef Kristian Maimann får Kenneth Mikkelsen ansvaret for den kommercielle del af Lyngby Boldklub, herunder videreudviklingen af klubbens konsulenthus og Business Partner-program.

”Kenneth er et godt match for Lyngby Boldklub. Han har prøvet vores Business Partner-koncept på egen krop, han har en stærk salgsbaggrund og han kender i forvejen både vores konsulenter og vores partnere. Vi glæder os over at få Kenneth om bord, og ser frem til at han sammen med den øvrige ledelse videreudvikler vores konsulenthus” fortæller Dennis Poulsen, adm. direktør i Lyngby Boldklub A/S.

Kenneth Mikkelsen har i alt 20 års erfaring med salg, rådgivning og ledelse – gode egenskaber, når man skal bygge et konsulenthus baseret på målbar forretningsudvikling hos Lyngby Boldklubs partnere. Første gang du som partner kan hilse på Kenneth Mikkelsen er, når Lyngby Boldklub tager imod AC Horsens i en vaskeægte topkamp søndag den 24. april.’