Byggerikoncernen øger deres engagement hos De Kongeblå

LOXAM styrker kommercielt samarbejde med Lyngby Boldklub

LOXAM, Europas største udlejer af maskiner til bygge- og anlægsbranchen, forlænger deres kommercielle partnerskab med Lyngby Boldklub.

En ny aftale med Loxam betyder, at Loxam øger deres aktiviteter og engagement og bliver EksklusivPartner i Lyngby Boldklub. Som del af aftalen har Loxam forlænget navnerettighederne til VIP-loungen på Lyngby Stadion, der også fremover skal bære navnet “Loxam Lounge”. Formålet med partnerskabet er at styrke kendskabet til Loxam og via Lyngby Boldklubs konsulenthus bygge relationer til potentielle forretningsforbindelser – det er et arbejde, som man ser frem til at gøre i Lyngby Boldklub:

”Det er med stor glæde, at vi styrker det kommercielle partnerskab med Loxam, der aktivt har valgt at bakke op om vores klub. Loxam-aftalen er et unikt samarbejde, hvor vi kombinerer massiv eksponering på vores TV-eksponerede oplevelsesplatform med et strategisk arbejde i kulissen, hvilket matcher vores kompetencer i konsulenthuset perfekt” udtaler Dennis Poulsen, adm. direktør i Lyngby Boldklub.

Loxam har alene i Danmark 25 afdelinger, der har adgang til hele koncernes materielkatalog, som tæller mere end 200.000 enheder. Så det er ikke hvem som helst, der har valgt at signere en ny partneraftale med De Kongeblå. Hos Loxam glæder man sig over at være en del af Lyngby Boldklub:

”Lyngby Boldklub er en ambitiøs virksomhed med et klart fokus på forretning, og vi kan med glæde konstatere, at klubben er inde i en sportslig og kommerciel rivende udvikling. Derfor ser vi klubben som en attraktiv partner, hvor vi igennem vores rettigheder og aftalen generelt kan øge kendskabet til vores virksomhed" fortæller Erik Finding, salgs- og marketingchef hos Loxam.

Første gang at Lyngby Boldklub igen kan invitere klubbens partnere indenfor i Loxam Lounge er den 13. marts, hvor De Kongeblå møder Skive IK på hjemmebane i årets første kamp.