Troværdig og professionel ledelseskommunikation er omdrejningspunktet for seminaret hos Rovsing Business Academy

Troværdig og professionel ledelseskommunikation
Lyngby Boldklub inviterer i samarbejde med Rovsing Business Academy til 1-dags seminar med temaet ’Troværdig og professionel kommunikation’ mandag d. 29. februar kl. 9 – 14 i Parken.
Troværdig og professionel kommunikation bygger på at kommunikere klare, kraftfulde og kreative budskaber på en overbevisende måde. Dét er afgørende for at få succes i din kommunikation som leder.
Derfor inviterer vi til eksklusivt seminar hos Rovsing Business Academy, hvor du får mulighed for at blive endnu bedre til professionel kommunikation, og opnå succes, gennemslagskraft og troværdighed.
Undervisningen foregår ved Malene Eliassen, som til dagligt underviser har speciale i præsentationsteknik og troværdig kommunikation og er ligeledes uddannet voicecoach. Hun har undervist medarbejdere og ledere fra private og offentlige virksomheder, herunder Finansministeriet, Rigspolitiet, General Motors, Telenor, CISU og Mærsk. Derudover er Malene ekstern lektor på Roskilde Universitet.
Arrangementet har få pladser og er målrettet ledere, så henvend dig til Kim Friis på kf@lyngby-boldklub.dk, hvis du kunne have interesse i at deltage.
PROGRAM FOR DAGEN:
9.00 Morgenmad
9.15 Officiel velkomst v/ Lyngby Boldklub og Rovsing Business Academy
9.30 – 11.30: Blok 1: Professionel og troværdig ledelseskommunikation
Få konkrete og strategiske værktøjer til at blive endnu skarpere, når du skal kommunikere vigtige beslutninger, engagere dine medarbejdere og overbevise bestyrelsen.
11.30 – 12.15: Frokost og networking
12.15 – 14.00: Blok 2: Stemme og kropssprog som aktiv for ledere
Få viden og erfaring om hvordan stemme og kropssprog kan bruges effektivt, når du vil skabe gehør hos dine modtagerne.
14.00 Afslutning