Få overblikket over kommende arrangementer her

Lyngby Boldklub lancerer ny Business-kalender
På trods af fodboldsæsonen holder vinterpause og der ikke er kampe på Lyngby Stadion, så byder programmet hos De Kongeblå stadig på en lang række spændende events udenfor banen.
Derfor lancerer vi en ny Business-kalender på vores website, hvor det er let at få overblik over kommende Business-arrangementer, som spænder lige fra MorgenNetværk og seminarer til nytårskur, netværksarrangementer og virksomhedsbesøg.
Den 20. januar inviterer vi f.eks. indenfor til Seminar med temaet ”Digitale tendenser 2016 i samarbejde med 5 af vores partnere. Konceptet er klart. 5. oplægsholdere. 5. minutter. Morgenkaffe, inspiration og netværk.
Den 28. januar er vi igen på pletten, når vi gentager successen hos Andersen Biler. Her inviterer vi indenfor til netværksarrangement og foredrag ved Lyngby-koryfæet John Helt med temaet Talentudvikling.
Du kan selv tjekke arrangementerne ud lige her.