2016 starter med god energi i Lyngby Boldklub!

SEAS-NVE er ny BusinessPartner i Lyngby Boldklub

2016 starter med god energi i Lyngby Boldklub! De Kongeblå har nemlig indgået en 3-årig BusinessPartner-aftale med SEAS-NVE – et af Danmarks største energiselskaber.

Et nyt kommercielt samarbejde mellem Lyngby Boldklub og SEAS-NVE har som klokkeklar målsætning at få SEAS-NVE ind som et af lokalområdets førende energiselskaber. Forretning er i fokus, og med Lyngby Boldklubs unikke BusinessPartnerskab som omdrejningspunkt har de to parter i dag tegnet en 3-årig aftale:

”Lyngby Boldklubs specielle BusinessPartnerskab gør klubben til en attraktiv samarbejdspartner på forretningsområdet. Vi har i fællesskab sat ambitiøse mål for vores samarbejde, og vi glæder os til at indfri dem sammen med boldklubben” fortæller Leif Ørum, Business Manager hos SEAS-NVE. Han håber at aftalen vil styrke virksomhedens position i Lyngby Boldklubs region, og det projekt er man med på i Lyngby Boldklub:

”Som det er tilfældet i alle vores BusinessPartnerskaber er der lagt en klar retning for samarbejdet. Begge parter ved hvor vi gerne vil hen, og de målbare resultater vi skal levere for SEAS-NVE vil løfte deres position i vores lokale marked. Aftalen med SEAS-NVE afspejler tydeligt, hvad det er for forretningsmæssige kvaliteter vores koncept har, så vi er glade for at kunne byde SEAS-NVE velkommen ombord” fortæller Dennis Poulsen, adm. direktør i Lyngby Boldklub.

Aftalen mellem Lyngby Boldklub og SEAS-NVE træder officielt i kraft pr. 1.1.2016.