Byd velkommen til Advokatselskabet STOKHOLM & LINDEGAARD

Nye Partnere forstærker Lyngby Boldklubs netværk
Partnernetværket i Lyngby Boldklub vokser. Advokatselskabet STOKHOLM & LINDEGAARD er ny BusinessPartner, mens Taxi Nord, Meny i Lyngby og Sterling Polish alle tre har indgået en LyngbyPartner aftale.
Udviklingen i Lyngby Boldklub forsætter, og det er med stor glæde, at den kommercielle afdeling kan præsentere fire nye spændende partnere med stærke kompetencer inden for deres respektive brancher.
STOKHOLM & LINDEGAARD er et klassisk advokatfirma med en bred vifte af specialer bl.a. inden for skatterådgivning, bolighandel og sport. Deres kompetente rådgivning og viden er til stor glæde gavn for Lyngby Boldklub, hvor de yder advokatbistand. Den nye BusinessPartner aftale er dermed en styrkelse af det nuværende samarbejde.
Ud over advokatselskabet så kan klubben præsentere tre LyngbyPartner-aftaler, som er tegnet af Taxi Nord, Meny i Lyngby og Sterling Polish. Styrkelsen af partnernetværket vækker derfor også stor glæde hos klubbens salgschef Morten Dolleris.
”Vi er inde i en positiv udvikling, hvor netværket af stærke virksomheder i klubben vokser. Vi ser frem til samarbejdet med vores nye partnere, hvor fællesnævneren for alle aftaler er at skabe forretning og salg,” forklarer Morten Dolleris.