Vi gentager successen med fodbold og fribilletter

Vind den officielle Lyngby Boldklub bil i 2 uger
Torsdag den 24. september inviterer Lyngby Boldklub i samarbejde med Andersen Biler til pokalbrag, når Esbjerg fB gæster Lyngby Stadion. Op til kampen har klubbens fans igen mulighed for at hente fribilletter hos Andersen Biler, som i pausen samtidigt arrangerer ”straffesparkskonkurrence”, hvor du kan vinde den nye officielle Lyngby Boldklub bil.

Der venter en intens affære, når Lyngby Boldklub tager i mod Esbjerg fB i pokalturneringens 3. runde. En kamp hvor De Kongeblå vil gøre alt for at drille det vestjyske superligahold. En sejr kræver flot spil af De Kongeblå på banen og ikke mindst støtte på lægterne. Derfor inviterer Andersen Biler igen til fodbold, da de har købt fribilletter til kampen, som klubbens fans kan hente gratis fra mandag til og med torsdag i deres 9 salgsafdelinger beliggende i Roskilde, Tåstrup, Ballerup, Rødovre, Herlev, Gladsaxe og København. Du kan se adresserne og åbningstiderne på Andersens Bilers website.

Konkurrencen: Spark bold i bagagerummet
Ud over masser af fodbold og underholdning på banen, så vil klubbens fans og tilskuere samtidigt have mulighed for at deltage i en ”straffesparkskonkurrence”, hvor de kan vinde den nye officielle Lyngby Boldklub bil i 2 uger. Det er dog ikke en klassisk straffesparkskonkurrence, hvor man skal skyde på mål. Man skal derimod med præcision sende bolden i bagagerummet på Andersens Bilers officielle Lyngby Bil, som er en Citroen Cactus i blå-hvide farver og med Lyngby Logo, der er designet og lavet hos klubbens anden samarbejdspartner Rosendahl Skilte og Solfilm.

For at deltage skal man signe sig up til konkurrencen op til kampen, når man henter billetter hos Andersen Biler. Derudover er der mulighed for at tilmelde sig på stadion ved at kigge forbi Andersen Biler, som i dagens anledning har taget en række lækre biler med. I slutningen af 1. halveg bliver der udtrukket 3 heldige vindere, som bliver kaldt på banen i pausen. Den person, som scorer flest mål på tre forsøg, bliver den heldige vinder af Lyngby Boldklub bilen i 2 uger* Fra klubben og Andersen Biler er der kun en ting af sige. Let the best man win.

*Alle kan deltage i konkurrencen på stadion uanset alder. Præmien kan dog kun indløses af personer over 25 år grundet forsikringsbetingelser.