Kom til fodbold og familiesøndag

Søndag den 18. oktober spiller de Kongeblå fra Lyngby Boldklub på hjemmebane, når FC Roskilde kommer på besøg. Danske Bank er kampsponsor og det betyder, at søndagen også byder på pauseunderholdning, konkurrencer og bonusordning.
Lyngby Boldklub er ubesejrede på hjemmebane i denne sæson. Denne flotte statistik vil De Kongeblå spillere gøre alt for at bibeholde, når FC Roskilde kommer på besøg. Men det bliver en udfordring, da det blev til et nederlag på 2 – 0 sidst de to hold mødtes i Roskilde, så der venter i høj grad en revanche. Udover en spændende og intens affære, så venter der også masser af underholdning.
Til dagens kamp mod FC Roskilde er Danske Bank nemlig kampsponsor. De vil  sørge for at skabe masser af stemning og oplevelser omkring kampen. I pausen vil der bl.a. være en konkurrence, hvor spillerne fra De Kongeblå vil sparke bolde med autografer ud til publikum. På en af boldene vil der endvidere være et Lyngby Boldklub Logo, som giver mulighed for at indløse en ekstra præmie på biografbilletter i Danske Banks filial på Lyngby Hovedgade efterfølgende.
Betal med MobilePay og få bonus
Lyngby Boldklub er derudover den første sportsklub i Danmark, som har indført Danske Banks nye MobilePay bonusordning, som blev lanceret i Kongens Lyngby i september måned. Konceptet har været en stor succes og mere end 20.000 brugere har allerede tilmeldt sig.
For tilskuer og fansene i Lyngby Boldklub har den nye bonusordning gjort det muligt, at de kan opspare bonuskroner, hver gang de betaler med MobilePay på Lyngby Stadion. Bonussen er på 5% og kan benyttes til betaling af både billetter, mad og drikkevarer.
Du kan købe din billet til kampen lige her: http://lyngbyboldklub.billetten.dk/