Adgangsforhold til Lyngby – AGF

Lørdag får Lyngby besøg af Superliga-klare AGF og derfor forventes årets sidste hjemmekamp at tiltrække mange tilskuere fra begge hold. Kom i god tid og læs her om adgangsforholdene. Lyngby Stadion danner på lørdag rammen om sæsonens sidste hjemmekamp.
Lyngby møder AGF, der med sidste rundes resultater i Lyngby og Vendsyssel nu er sikre på oprykning. Kampen bliver derfor AGFs første efter oprykningen er blevet en kendsgerning, og begge klubber forventer derfor et stort opbud af fans på Lyngby Stadion.
DET ER VIGTIGT AT ALLE TILSKUERE PÅREGNER EKSTRA TID TIL TRANSPORT, BILLETSALG OG VENTETID VED INDGANGENE. DØRENE ÅBNER ALLEREDE KL. 14.30!

Adgangsforhold, AGF
På grund af ombygningen i den sydlige ende af Lyngby Stadion kan Lyngbys hjemmekampe ikke imødekomme den store interesse for AGF-fansene. Derfor har klubben besluttet at udvide udebaneafsnittet med de to neutrale siddeplads-afsnit, således at der i alt sendes ca. 1000 udeholdsbilletter i omløb. AGFs tilskuere skal benytte Indgang 1 i den sydlige ende, hvorfra der er adgang til tribunen fra trappen på siden eller bagom. To mad- og drikkeboder vil være åbne.
Billetsalg til AGFs afsnit
Alle tilskuere opfordres til at købe billet online i forsalg. Som AGF-fan har du to muligheder for at købe adgang til AGFs afsnit. Du kan købe billet til Sektion A – Udehold – Ståplads eller du kan købe billet til Nordea-Tribunen – Sektion B – Udehold.
Køb din billet via dette link: http://bit.ly/billetsalg-LB-AGF
Begge afsnit må påregnes at blive med stående tilskuere og der er fri placering på Sektion B. Det vil være muligt at købe eventuelt overskydende billetter på kampdagen i en bod foran stadion. Her modtages både kontanter og kreditkort.

Adgangsforhold, Lyngby
Adgangsforholdene for Lyngbys tilskuere er stort set som de plejer. Det vil sige, at der er adgang til Lyngbys afsnit fra de to indgange i den nordlige ende af Lyngby Stadion – Indgang 2 og 3. En ændring er det dog, at adgang til fan-afsnittet på Nordea-tribunen bedst kan ske via Indgang 2 længst væk fra klubhuset. Familier bør til gengæld benytte den første indgang til venstre – den hedder Indgang 3. Følg og respekter skiltningen.
Specielt for familier og børn
Da AGFs fans bliver placeret tæt på det normale familieafsnit på Nordea-tribunen har Lyngby Boldklub valgt at flytte familieafsnittet til svinget ved spillertunnelen. Her vil der også være børnebod.
Billetsalg til Lyngbys afsnit
Alle tilskuere opfordres til at købe billet online i forsalg for at mindske ventetiden ved stadion. Billetboden ved Lyngbys indgange er åbne som normalt.
Køb din billet via dette link: http://bit.ly/billetsalg-LB-AGF