Lyngby Boldklub udgiver Magasinet Kongeblå

Lyngby Boldklub har kan i dag præsentere et helt nyt medie for alle i lokalområdet samt klubbens interessenter. Magasinet Kongeblå udkommer for første gang og husstandsomdeles til hele nærområdet.
Temaet for det første nummer af magasinet er ”Made In Lyngby”. Du kan derfor læse om det at være en del af Lyngby-Taarbæk Kommunes vision om, at vi som by sammen skal tiltrække innovative kræfter – en vision og et arbejde, som mange af områdets organisationer og virksomheder, herunder også Lyngby Boldklub, tager del i.
Du kan også læse om hele boldklubbens tilgang til det at arbejde med at udvikle unge, hele mennesker i tillæg til den gode fodboldspiller. Det betyder at Lyngby Boldklub forsøger at udvikle unge knægte, der kan spille fodbold, men som samtidig har et forløb omkring uddannelse og det at fungere socialt med alle typer mennesker. Et af eksemplerne på at det lykkes er Yussuf Poulsen, der er en fodboldspiller, som hele byen godt kan være stolte af. Han er et af flere beviser på, at Lyngby Boldklub sportslige filosofi virker og derfor pryder han også forsiden af dette første nummer.
Tilgangen til arbejdet med unge talenter kommer også til udtryk i arbejdet ved siden af fodbolden, hvor Lyngby Boldklub har valgt at engagere sig i Dansk Flygtningehjælps program ”Mind Your Own Business”. Det er et program, som har et rigtig godt værdimatch med boldklubben. Det handler om at arbejde seriøst og ærligt og skabe resultater for meget få midler. Så det er bestemt også et læs værd.
Magasinet Kongeblå husstandsomdeles i den kommende weekend til alle husstande i Kgs. Lyngby, Nærum, Virum, Klampenborg og Skodsborg. Magasinet uddeles ikke til husstande, der har valgt at sige nej tak til reklamer. Bor du uden for ovennævnte postområder, så kan du via vores webshop bestille et trykt eksemplar. Magasinet vil også være at finde på Lyngby Stadion i hele maj måned.
Magasinet Kongeblå kan også læses online fra i dag af ved at klikke på dette link.