Fire talenter udtaget til landsholdssamling

Lyngby Boldklub sender i slutningen af april 4 spillere afsted med U16- og U17-landsholdene. De fire talenter er udtaget til træningssamling i Skærbæk, hvor der også er en træningskamp mod HSV på programmet.
Med på turen til det jyske er målmand Oskar Snorre og angriber Jens Odgaard, der skal deltage i træningssamlingen for U16-landsholdet. Begge spillere har allerede fået deres landsholdsdebut: Snorre står noteret for fire kampe, mens Jens Odgaard har 8 ungdomslandskampe på CVet – det har kastet tre scoringer af sig.
På U17-landsholdet er der velfortjent debut på truplisten til Oliver Kjærgaard, der er en af fire debutanter i U17-landsholdstruppen. Kjærgaard er fast mand på U17-holdet i Lyngby og har gjort det så godt, at han har kunnet overtale U17-landstræner Jan Michaelsen til at tage ham med på turen til Skærbæk. Med på U17-landsholdet er også Adnan Curovic, der er udlejet fra Lyngby til Juventus.
Begge landshold træner i Skærbæk i Sønderjylland fra den 27. april og spiller mod HSV den 29. april, hvorefter turen går hjemad.