3 Lyngby-kampe valgt til TV

Lyngby Boldklubs kampe mod AB , AC Horsens og Vendsyssel er blevet valgt til transmission i TV. Det medfører at de tre opgør rykkes.
De Kongeblå er fortsat et attraktivt TV-produkt. Det viser TV-valgene frem til 29. spillerunde, der netop er blevet offentliggjort. Her er Lyngbys hjemmekampe mod AB og AC Horsens blevet valgt til transmission på Tv3 Sport ligesom også De Kongeblås udekamp mod Vendsyssel sendes direkte.
Som altid medfører det at kampene rykkes. Lyngbys kamp mod Vendsyssel spilles nu lørdag den 2. maj kl. 14.30, mens hjemmekampen mod AC Horsens fredag den 8. maj rykkes til søndag d. 10. maj med kick-off kl. 16.30. Opgøret mod AB rykkes ligeledes væk fra en fredag og spilles således Kristi himmelfartsdag, torsdag den 14. maj, med kick-off klokken 13.30.
Alle billetter, der eventuelt måtte være købt til kampene online, gælder naturligvis også på de nye datoer.