Følg træningslejren på de sociale medier

Lyngby Boldklub er rejst på træningslejr i Tyrkiet! Du kan følge holdet helt tæt på under hele turen ved at følge De Kongeblå på de sociale medier.
Vinteropstarten byder traditionen tro på træningslejr under sydligere himmelstrøg. I år går turen til Antalya i Tyrkiet, hvor Lyngby Boldklubs spillere skal udnytte de gode faciliteter og græsbaner til at finpudse form, taktik og teknik forud for den spændende forårssæson.
Vi kan desværre ikke have alle fansene med, så i stedet kan du følge holdet på de sociale medier, hvor vi dækker turen intensivt. På Instagram får du seneste nyt i billedform, mens du på WebTV og Facebook løbende kan se video fra både træning, hotellet og fra de sociale dele.
På Instagram skal du følge brugeren @LyngbyBoldklub – det samme gælder Twitter, mens adressen til Facebook-siden er facebook.com/lyngbybk.
Velkommen på holdet!