Lyngby klar til indendørs udfordring

Lyngby Boldklub deltager ved søndagens AL-bank Cup i Brøndby Hallen. 10 spillere deltager fra Lyngby – se truppen og programmet her.
Sidste år genoplivede Brøndby IF det traditionsrige indendørsstævne i januar, og det var en så stor succes målt på tilskuere, stemning og sportsligt at stævnet gentages i 2015. Det sker på søndag i Brøndby Hallen, og i år kaster Lyngby Boldklub lidt kongeblå glans over stævnet.
Turneringen bærer navnet AL-bank Cup og byder på deltagerhold fra både Superligaen, 1. division og 2. division. Lyngby stiller stærkt til turneringen, hvor målmand Andreas Larsen kan få sin uofficielle debut for De Kongeblå. Se hele truppen nederst.
Arrangementet afvikles som nævnt i Brøndby Hallen på søndag den 11. januar fra kl. 13-17. Billetsalget er allerede i gang, så vil du starte året med en festlig oplevelse med andre Lyngby-fans, så skynd dig ind på brondby.com/billet og køb din billet. Alle Lyngby-fans vil stå samlet i hallen, og skal benytte den sydlige indgang til hallen – på dagen markeret som "Indgang 4", der leder til afsnit Æ.
Lyngby Boldklub er havnet i pulje med OB, FC Vestsjælland og Fremad Amager. De Kongeblå lægger ud mod Fremad Amager klokken 13.14. Alle kampene transmitteres direkte på Tv3 Sport.
Se kampprogrammet her.
Køb billet her.
Lyngbys trup til AL-bank Cup:
Andreas Larsen (GK), Jeppe Brandrup, Mads Nordam, Lee Rochester, Martin Andersen, Philip Rasmussen, David Boysen, Jesper Christjansen, Mathias Mejer Knudsen, Bror Blume.