Facebook-konkurrence om

Mål har der været masser af i 2014! Nu skal Lyngbys fans på Facebook være med til at kåre det allerbedste.
2014 er ved at gå på hæld! De Kongeblås spillere er sendt på en velfortjent jule- og vinterferie, men december er også et velvalgt tidspunkt til reflektioner over året og ikke mindst kåringer af de bedste øjeblikke! På Lyngby Boldklubs WebTV har året budt på et hav af highlights og scoringer – og nu er det tid til at kåre det bedste i kalenderåret 2014!
Det hele sker i samarbejde med klubbens fans på Facebook, der frem mod jul præsenteres for 11 af Lyngbys bedste scoringer i 2014 – startende med David Boysens flotte scoring til 2-0 mod HB Køge i oktober måned. Når videoerne er lagt op kan fansene se, like og kommentere deres favoritmål til endelig sejr i konkurrencen, der formentlig vil indeholde stor ære for spillerne selv, men som også indvolverer en del præmier til dem, der leger med.
Regler:
Når alle videoer er lagt op vil de løbende få likes og kommentarer på Facebook, og visningstælleren på YouTube vil løbe derudaf – og den kan påvirkes ved at dele videoen via sociale medier. Den video med flest likes får 10 point, næstflest 9 osv. dernedaf. Den video med flest kommentarer får også 10 point, næstflest 9 osv. dernedaf. Og den video med flest visninger får 10 point, næstflest får 9 point osv. dernedaf. Til slut lægges alle pointene sammen og vupti – så har vi fundet årets bedste Lyngby-scoring! I tilfælde af pointlighed tæller antallet af visninger højest.
Blandt alle de fans der deltager ved at like trækker vi lod om biografbilletter, kampbilletter og en VIP-oplevelse i Loxam Lounge. Så der er alle mulige grunde til at smutte ind på Lyngby Boldklubs Facebook-side og lege med!