Lyngby lejer Kristian Lindberg

Lyngby Boldklub lejer den 20-årige angriber Kristian Lindberg hos FC Nordsjælland året ud.
På transfervinduets sidste dag har Lyngby Boldklub suppleret offensiven med den 20-årige angriber Kristian Lindberg, der kommer til Lyngby fra Superliga-klubben FC Nordsjælland. Lindberg har underskrevet en lejeaftale for resten af efterårssæsonen, hvor han skal indgå i angrebsteamet med blandt andre Patrick Mortensen.
”Vi er glade for at supplere holdet med en ung, dygtig og lærevillig angriber. Kristian Lindberg er en talentfuld offensivspiller, der både kan dække den forreste position og pladsen lige bag ved, på det vi kalder 10'er-positionen” fortæller cheftræner Jack Majgaard Jensen og fortsætter:
”Som type kan Kristian begå sig både i mellemrummet og bagrummet, og han har tilmed allerede fået en del erfaring fra højeste niveau i dansk fodbold. Vi ved at vi får en stabil, dygtig og energisk spiller, og så tæller det naturligvis også at Kristian har udtrykt et stort ønske om at hjælpe Lyngby Boldklub her i efteråret” lyder det fra Majgaard Jensen.
Kristian Lindberg har spillet 32 Superliga-kampe for FC Nordsjælland, hvilket har kastet 3 scoringer af sig. CV’et tæller også 41 ungdomslandskampe fordelt på både U16, U17, U18, U19 og senest U20-landsholdet. 10 scoringer er det blevet til i rødt og hvidt.