Lyngby Boldklub inviterer til Kick-Off

Lyngby Boldklub inviterer alle klubbens fans til Kick-Off Arrangement på lørdag den 23. august klokken 13.00 i Juul og Nielsen Loungen.
Traditionen tro er Lyngby Boldklub igen denne sommer vært for fanarrangementet Kick-Off, der i år holdes lidt senere end normalt på grund af sommerferien. Arrangementet løber således af stabelen nu på lørdag den 23. august klokken 13.00 i Juul & Nielsen Loungen på Lyngby Stadion, hvor du blandt andet kan høre nærmere om sæsonens målsætninger, talentudviklingen og den forestående kapitaludvidelse.
Lyngby Boldklub er ligeledes vært for en Lyngby-Pølse til alle fremmødte, der naturligvis som altid får lejlighed til at hilse på Lyngby-spillerne og måske sikre sig en autograf. For at kunne deltage i arrangementet kræver det at du er enten gratis medlem af Klub Lyngby BASIS eller Klub Lyngby PLUS-medlem – har du ikke allerede sikret dig et medlemsskab, så klik her og opret dig gratis idag! Der er ligeledes muligt at melde sig ind ved indgangen til loungen.
Programmet for Kick-Off:
– Velkomst og gratis Lyngby-pølser