Minor klar til comeback mod Avarta

Lyngby Boldklub indtræder i DBU Pokalen onsdag aften, hvor de kongeblå møder 2. division Øst-mandskabet fra Avarta.
Så ruller bolden endnu engang i DBU Pokalen – turneringen man populært kalder den korteste vej til Europa. Onsdag aften skal Lyngby forsøge at tage første skridt, når De Kongeblå møder Boldklubben Avarta fra 2. Division Øst på udebane.
Avarta spillede sin første turneringskamp i weekenden, hvor det blev til et nederlag på 1-4 til FC Helsingør. Sidste sæson sluttede Avarta på en 13. plads – lige over nedrykningsstregen i 2. Division Øst. Placeringen til trods er Avarta et ganske udmærket hold, hvor navne som Peter Benjaminsen, Morten Nielsen og Anders Fosgaard springer i øjnene.
Cheftræner Jack Majgaard Jensen har lavet en enkelt ændring i sin trup i forhold til de 18, der spillede 1-1 med Brønshøj i fredags. Rasmus Minor Petersen er klar til comeback og indgår i truppen, hvor han erstatter Philip Rasmussen.
Lyngbys trup mod Avarta:
1. Nicklas Højlund, 2. Mathias Mejer Knudsen, 5. Valon Ljuti, 6. Rasmus Minor Petersen, 7. Jesper Christjansen, 8. Martin Andersen, 9. Lasse Fosgaard, 11. Patrick Mortensen, 12. Mads Nordam, 13. Vito Hammershøy-Mistrati, 15. Lee Rochester, 17. Casper Højer Nielsen, 20. Jeppe Brandrup, 21. David Katz Boysen, 22. Bror Blume, 24. Thomas Sørensen, 26. Frederik Gytkjær, 31. Kristian Joensen.