Lyngby blev U15-mestre med 4-0-sejr

Lyngbys U15-hold er det bedste U15-hold øst for Storebælt! De unge talenter vandt i weekenden 1. division Øst foran FC København og Brøndby.
Talentarbejdet blomstrer fortsat hos De Kongeblå. I weekenden blev der sågar føjet et mesterskab til den lange liste over udmærkelser, da De Kongeblås U15-mandskab vandt med 4-0 over Køge på udebane. Dermed kunne jubelen bryde løs hos cheftræner Pætur Clementsen, assistent Benjamin Chor samt den talentfulde U15-trup. Titlen skaber naturligvis stolthed på Lundtoftevej – det fortæller talentchef Birger Jørgensen:
"Vi er glade for sejren, og den flotte sæson. Det er en god gruppe, der bliver meget spændende at følge fremover. 99-årgangen skal nu til U17-holdet, hvor de skal blandes med vores i forvejen dygtige 98-årgang, så det bliver helt sikkert spændende at følge i den kommende sæson og fremover" fortæller Birger Jørgensen.
Lyngby vandt foran Brøndby IF, der blev nummer 3, og FC København, der fik sølv med samme pointtal og samme mål difference som Lyngby Boldklub. Flest scorede mål endte således i sidste ende med at placere titlen.
Stort tillykke til alle på og omkring holdet.