Lyngby henter Jesper Christjansen

De Kongeblå henter midtbanespilleren Jesper Christjansen i Brønshøj. Parterne har underskrevet en 2-årig aftale.
Lyngby Boldklub har sommerens første tilgang på plads. Det drejer sig om midtbanespilleren Jesper Christjansen, som De Kongeblå har hentet hos ligakollegerne i Brønshøj.
”Jeg er glad for, at det er lykkes os at hente en af ligaens helt store midtbaneprofiler. Jesper er en spiller, som både arbejder hårdt, er god i pasningsspillet og som kan score mål. Derudover har Jesper en fantastisk ærgerrighed og vil være et godt forbillede for vores unge spillere. Han er en grundsten, som kan lægges til vores fundament og som uden tvivl vil bidrage til vores gode udvikling” fortæller cheftræner Jack Majgaard Jensen.
Jesper Christjansen spillede det meste af sin talenttid i Brøndby IF inden han via LFA, BK Frem og Hvidovre havnede under Bo Henriksens vinger i Brønshøj. Nu glæder den 26-årige midtbanespiller sig til at tørne ud for Lyngby:
”Det er ikke første gang, jeg har gået og håbet på, at det kunne blive Lyngby, så jeg er super glad for at aftalen er faldet på plads. Lyngby er et godt match, for jeg er klar til at tage næste skridt ind i en fuldtidsklub, jeg kender et par af spillerne herude og så er der bare noget fedt ved Lyngby” fortæller Jesper Christjansen, der vil starte med at overbevise trænerstaben om at han bliver svær at undgå til Lyngbys startformation:
”Ambitionen er i første omgang at komme ind på holdet og vise, at jeg skal være med på holdet. Og så forhåbentlig skal jeg være med til at spille holdet op i toppen af rækken, hvor det hele er lidt sjovere. Og så håber jeg selvfølgelig også at kunne udvikle mig selv og blive en bedre fodboldspiller, nu hvor jeg får mulighed for at spille og træne på fuld tid. Så Lyngby er bare et godt match” lyder det fra midtbanespilleren.
Jesper Christjansen var i den forgangne sæson en bærende og central kraft på Brønshøjs succesfulde mandskab, der sluttede på en flot 4. plads i landets næstbedste fodboldrække. Han har underskrevet en 2-årig kontrakt med Lyngby Boldklub.