Lyngby forlænger med Jeppe Brandrup

Lyngby Boldklub har forlænget kontrakten med Jeppe Brandrup. Den populære højre back har således sat sin signatur på en to-årig forlængelse.
Jeppe Brandrup er også i de kommende to år at finde hos De Kongeblå. Førstevalget på Lyngbys højre back-position har således forlænget sin aftale med Lyngby Boldklub, så den løber frem til sommeren 2016. Til den tid vil Jeppe Brandrup have været syv år i Lyngby, og det glæder cheftræner Jack Majgaard Jensen at det er lykkedes at nå til enighed med en af truppens kulturbærere:
”Jeppe har været i klubben ligeså lang tid som jeg selv har, så vi har med en spiller at gøre, som ved hvordan vi gør tingene i Lyngby Boldklub. Og den måde han spiller fodbold på svarer meget godt til den måde, vi godt vil spille på. Uden for banen er Jeppe en god person, og han er med til at holde stemningen høj” fortæller Jack Majgaard Jensen.
Brandrup har i den forgangne sæson sat sig tungt på positionen som højre back på et Lyngby-hold, der har leveret over forventning og slutter på en fornem tredjeplads i NordicBet Ligaen. Den succes har Jeppe Brandrup med 29 kampe og 2 scoringer bidraget til. Og han er en vigtig spiller for holdet, fortæller Lyngbys cheftræner:
”Jeppe er en meget kreativ højre back, som også har nogle friheder i forhold til andre spillere. Han er en dygtig spiller på bolden og han er god til at finde ud af, hvor han skal begive sig hen for at gøre sin medspillere, og specielt sin kant, god” fortæller Jack Majgaard Jensen og fortsætter:
”Han er også uberegnelig, og modstanderen har ofte lidt svært ved at finde ud af hvordan de skal dække op for ham. Det drager vi stor nytte af, og det kan man også se på vores assist-liste, hvor han ligger højt” fortæller cheftræneren hos De Kongeblå.
Jeppe Brandrup nærmer sig med hastige skridt sin jubilæumskamp nummer 150. I skrivende stund kan ”Branner” notere sig for 140 kampe og i alt 8 scoringer. Jeppe Brandrups nye kontrakt løber frem til sommeren 2016.