Lyngby Netværksdag 2014

Tiden nærmer sig for årets første netværksdag i Lyngby Boldklub. Onsdag den 12 marts 2014 bliver dagen hvor sponsorer og samarbejdspartnere i Lyngby Boldklub endnu engang får muligheden for på tværs af brancher at networke, skabe nye relationer og ikke mindst mere forretning. Det sker i Juul&Nielsen Loungen på Lyngby Stadion.
Alle der tilmelder sig til Lyngby Netværksdag vil uden tvivl gå der fra med noget i bagagen – om det ender med at blive en god ordre i bogen eller nye bekendtskaber er op til den enkelte. Det er ikke længere nogen hemmelighed at et stærkt netværk er altafgørende for fremtidig succes.
”Vores fornemmeste opgave i Lyngby Boldklub er at give vores samarbejdspartnere muligheden for at skabe mere forretning og vores netværksdage er ét af de arrangementer som vi prioriterer rigtig højt og har fuld fokus på” siger André Nitze fra Lyngby Boldklub og fortsætter:
”Vi skal åbne dørene og sørge for at alle vores samarbejdspartnere får så stort et udbytte ud af deres investering  i Lyngby Boldklub som overhovedet muligt. Det er lige præcis her vi har vores berettigelse og det skal vi turde stå ved”

Store som små virksomheder vil på denne dag have en unik mulighed for at præsentere sin virksomhed overfor det øvrige netværk i Lyngby Boldklub. Hver enkelt virksomhed vil som udgangspunkt bliver tildelt en standplads med borde og stole og  med mulighed for opsætning af ”roll up”, display af produkter eller lignende.

Er man ikke sponsor i Lyngby Boldklub er det alligevel muligt at deltage på dagen. Kontakt da venligst André Nitze på an@lyngby-boldklub.dk for at få mere information omkring tilmelding.
Programmet for dagen:
15:00-16:00 – Ankomst og opsætning af stande
16:00-17:30 – Åbent i stande og fri networking
17:30-18:00 – Nedpakning af stande
18:00-18:15 – Oplæg v. Brian Lemmeke
18:15-19:00 – Indlæg fra en hemmelig foredragsholder og let anretning m. vin, øl og vand
19:00-19:30 – Fri networking
Ca kl.19:30 – Tak for i aften.