Juleåbent i Lyngby Shoppen

Lyngby Shoppen er klar til julemåneden både på webshoppen og i butikken på Lyngby Stadion, hvor der vil være åbent på udvalgte dage op til jul.
Webshoppen er som altid åbent 24 timer i døgnet og vi vil bestræbe os på en leveringstid på 1-4 hverdage dage fra ordren er afgivet, således at du kan lægge dit Lyngby-merchandise under træet i god tid.
Sidste frist for bestilling af ordre på webshoppen, der skal sendes med Post Danmark og være fremme inden d. 24. december  er torsdag d. 19. december kl. 17.00.
Der er naturligvis også mulighed for selv at afhente sin ordre på hverdage op til jul til og med fredag d. 20. december. Afhentningen finder sted i Klubhuset ved Lyngby Stadion på 1. sal i administrationen i tidsrummet Man – Tor 10-16 og Fredag 10-15
Åbningstiderne i Lyngby Shoppen, der er beliggende ved indgang D på Lyngby Stadions Østtribune er således:
Lørdag d. 7. december     10-14
Lørdag d. 14. december   10-14
Lørdag d. 21. december   10-14
Husk også at holde øje med Lyngby Boldklubs side på Facebook, hvor shoppen vil lancerer særtilbud m.m. frem til jul. Allerede nu er der godt gang i julesalget, hvor der især er rift om den blå hjemmebanetrøje i retrodesignet. Lige nu er der også penge at sparer på bl.a. udebanedragter, poloshirts og hættetrøjer.
Ønsker man efter jul at ombytte eller returnerer var løbt på webshoppen eller i butikken på Lyngby Stadion, så bytter og returnerer vi indtil 31. januar, såfremt at gyldig kvittering kan fremvises.
Ligger man inde med spørgsmål til åbningstider, produkter eller noget helt tredje er man altid velkommen til at tage kontakt til Lyngby Shoppen på webshop@lyngby-boldklub.dk eller på tlf. 20 91 58 91.

Lyngby Shoppen glæder sig til at leverer dit officielle Lyngby Merchandise og ønsker alle Lyngby fans en glædelig jul.