Rasmus Nielsen skifter til HB Køge

Lyngby Boldklub tager ved vinterpausen afsked med midtbanespilleren Rasmus Nielsen, der skifter til ligakollegerne HB Køge.
Rasmus Nielsen er i gang med sit sidste halvår for Lyngby. Midtbanespilleren, der hidtil er noteret for 64 kampe og 3 scoringer for de kongeblå, skifter derefter til ligakollegerne fra Herfølge Boldklub Køge og takker dermed af for denne gang.
”Vi er naturligvis ærgerlige over at miste Rasmus, som vi har været glade for at have i truppen de seneste år. Vi føler os dog godt besatte på den centrale midtbane med navne som Philip Rasmussen, Mads Pedersen, Jeppe Tverskov og Bror Blume” fortæller adm. direktør i Lyngby Boldklub, Brian Lemmeke, og fortsætter:
”Rasmus er en dygtig midtbanespiller og ikke mindst en kanon fyr. Vi ønsker ham al mulig held og lykke med karrieren” lyder det afslutningsvis fra Brian Lemmeke. Rasmus Nielsen skifter ved kontraktudløb ved nytår til HB Køge, hvor den tidligere AB’er har fået kontrakt frem til sommeren 2016.