Dobbelt defensiv forstærkning til Lyngby

Lyngby Boldklub supplerer truppen med yderligere to navne. Forsvarsspillerne Morten Koch og Santiago Villafane er begge lejet i FC Midtjylland – foreløbigt for resten af sæsonen.
Lyngby Boldklub lejede tidligere på dagen Mads Pedersen i FC Midtjylland, og nu får midtbanespilleren så følgeskab af to holdkammerater. Defensivspillerne Morten Koch og Santiago Villafane skifter ulv ud med viking i resten af efterårssæsonen.
”Vi er glade for denne mulighed, hvor vi får lov at se to spændende defensiv-navne an i de næste par måneder. Morten Koch er en fysisk stærk midterforsvarer, mens Santiago kan dække positionen på højre back. Desuden får vi en spiller, der også har prøvet lidt af hvert i karrieren og forhåbentlig derigennem også kan tilføre truppen lidt erfaring” fortæller adm. direktør i Lyngby Boldklub, Brian Lemmeke.
21-årige Morten Koch har fået sin fodbolduddannelse på FC Midtjyllands akademi, mens Santiago Villafane har været lidt mere berejst. Den 25-årige argentiner startede karrieren som ungdomsspiller i storklubben Boca Juniors inden turen gik til Real Madrid Castilla og siden Independiente Rivadavia i hjemlandet.
Både Koch og Villafane er lejet i FC Midtjylland frem til årsskiftet.