18 mand med Johan Lange til Vejle

Der venter endnu en svær udekamp for de kongeblå, når  Johan Langes tropper torsdag aften tørner sammen med Vejle Boldklub. Johan Lange har udtaget 18 mand til kampen.
Lyngby lagde skidt fra land i NordicBet Ligaen. Udekampen mod HB Køge blev i hvert fald ikke den bedste premiere med et 0-2-nederlag, og derfor har Lyngby-holdet haft fokus på sig selv og arbejdet videre på træningsbanen. Det fortæller cheftræner Johan Lange:
"Vi skal forsøge at rejse os ovenpå den skuffende premiere – både med hensyn til præstationen og resultatet. Vi er fuldt ud bevidste om, hvor holdet skal rykke sig og vi forsøger at arbejde frem mod målet hver eneste dag på træningsbanen" fortæller Johan Lange.
Torsdag aften gælder det som sagt Vejle, der også har fået ny træner henover sommeren – og i øvrigt også kom skuffende fra land med et nederlag til Vendsyssel. Johan Lange ser frem til kampen og håber, at Lyngby kan rejse sig – selvom det bliver svært:
"Vejle fik også en skuffende sæsonstart, men det er stadig et hold med stor kvalitet og som ligeså godt kunne have vundet kampen over Vendsyssel. Vi ved at der venter en hård kamp torsdag aften, men vi glæder os meget til at spille den" lyder det fra Johan Lange.
Lyngbys cheftræner har udtaget 18 mand til kampen. Eneste ændring i forhold til opgøret mod HB Køge er, at Andreas Granskov nu officielt også optræder blandt de udvalgte Lyngby-spillere. Kampen mod Vejle Boldklub spilles på Jokri Park i Vejle torsdag aften. Der er kick-off klokken 18.00
Lyngbys trup mod Vejle Boldklub:
1. Nicklas Højlund, 2. Mathias Mejer Knudsen, 3. Ryan Johnson Laursen, 4. Mathias Tauber, 5. Rasmus Nielsen, 6. Rasmus Minor Petersen, 8. Andreas Granskov, 9. Lasse Fosgaard, 11. Patrick Mortensen, 14. Philip Rasmussen, 16. Lukas Fernandes, 18. Jeppe Tverskov, 19. Sebastian Lassen, 20. Jeppe Brandrup, 21. David Katz Boysen, 22. Bror Blume, 24. Frederik Helstrup, 26. Frederik Gytkjær