Lyngby henter Andreas Granskov

Lyngby Boldklub har skrevet kontrakt med angriberen Andreas Granskov, der vender hjem til Danmark efter et ophold i belgisk fodbold.
Lyngby Boldklub har styrket offensiven forud for efterårssæsonen i NordicBet Ligaen. Andreas Granskov er hentet til klubben på en ½-årig aftale, der giver begge parter mulighed for at se hinanden, tiden og formen an.
”Ambitionerne i truppen er gode. Trænerteamet har været en meget vigtig faktor, det er ikke nogen hemmelighed. Der er et beskedent budget og opsætning herude, men det er ikke så væsentligt” fortæller Andreas Granskov og fortsætter:
”Det vigtigste for mig personligt er at komme 100% tilbage fra skaden og vise, at jeg stadig har det som der skal til. Jeg vil gerne have mest mulig spilletid og jeg gider ikke sidde på bænken et eller andet sted i Superligaen. Så Lyngby er et velovervejet og forhåbentlig meget fornuftigt valg” udtaler Andreas Granskov.
Lyngby Boldklub modtog i sidste øjeblik Andreas Granskovs spillercertifikat, hvilket gjorde at han fik debut allerede torsdag aften, da de kongeblå startede sæsonen ude mod HB Køge.