Bror Blume fortsætter i Lyngby

Lyngby Boldklub fortsætter samarbejdet med midtbanespilleren Bror Blume, der har forlænget sin kontrakt frem til årsskiftet.
Bror Blume fortsætter hos de kongeblå. Midtbanespilleren har forlænget sin kontrakt med Lyngby frem til årsskiftet, og er således også en del af Johan Langes mandskab i efteråret.
”Jeg håber selvfølgelig på at jeg kan udvikle mig og få flere kampe, end jeg har gjort indtil videre. Så jeg vil forsøge at kæmpe mig til en plads på holdet og få mere spilletid. Jeg kan godt lide holdet og jeg synes vi har en god gruppe, hvor alle respekterer hinanden. Så det er jeg glad for at være en del af” fortæller Bror Blume.
Midtbanespilleren kom til Lyngby efter et kortere ophold i Hvidovre, der var Blumes destination efter bruddet med Boldklubben Skjold. Bror Blume fik debut for Lyngby i 2011 og har siden da optrådt 15 gange og scoret 2 gange – begge i pokalturneringen.