Sebastian Lassen skriver 1-årig kontrakt med Lyngby

Lyngby Boldklub har lavet en 1-årig aftale med backen Sebastian Lassen, der får chancen for at vise sig frem på de kongeblås førstehold i NordicBet Ligaen.
Årets ungdomsspiller i Lyngby Boldklub hedder Sebastian Lassen og han får nu chancen for at vise sit talent frem i A-truppen. De kongeblå og U19-spilleren er blevet enige om at lave en kontrakt for den næste sæson, hvor Lassen skal forsøge at tage skridtet ind i seniorfodboldens verden – og det er en udfordring, som højebacken glæder sig til:
”Jeg er glad for at komme ind omkring holdet. Jeg har trænet med i lidt tid nu for at vise, at jeg er god nok. Mit mål er at vænne mig til det høje tempo i træningen og så spille mig tættere på holdet. Og så håber jeg selvfølgelig på få et par kampe hist og her” fortæller Sebastian Lassen, der med kontraktunderskrivelsen permanent rykkes op i A-truppen.
Forsvarsspilleren, der har en fortid som kantspiller, beskriver sig selv som en fysisk stærk og teknisk dygtig back, der har været det meste af Lyngbys ungdomssystem igennem. Lassen kom til de kongeblå fra B93 for lidt over 6 år siden og har fået en kontrakt som løber frem til sommeren 2014.