Lyngby skriver kontrakt med Oliver Fredsted

Lyngby Boldklub har lavet en et-årig kontrakt med venstre backen Oliver Fredsted, der samtidig rykkes op i A-truppen.
Lyngbys a-trup er i dag blevet en venstre back rigere. De kongeblå har lavet en foreløbig 1-årig aftale med den 19-årige Oliver Fredsted, der har været på talentholdene i Lyngby de sidste godt 4½ år. Sidste sæson var Fredsted en del af U19-holdet, men den kommende sæson skal han tage skridtet til seniorverdenen.
”Jeg glæder mig til at blive en del af holdet og jeg håber selvfølgelig på, at jeg kan få nogle minutter inde på det nye stadion. Personligt og udviklingsmæssigt skal jeg nok have lidt flere kilo på kroppen og blive stærkere i hovedsspillet” fortæller Oliver Fredsted, der betegner sig selv som en moderne back med stærke offensive kvaliteter og et kæmpe løbepensum.
Oliver Fredsted har i Lyngby spillet på både U15, U17 og U19-holdet. Som ungdomsspiller var Fredsted at finde i Boldklubben Skjold og B93 inden turen gik til Lyngby. Oliver Fredsted er i øvrigt netop blevet student og har underskrevet en kontrakt som løber det næste år.