Tilbud til Brønshøj-kampen

Lyngby Boldklub er i høj grad tilbage i topkampen i NordicBet Ligaen. Derfor håber de kongeblå på maksimal støtte til onsdagens kamp og for at trække flere tilskuere til, har klubben besluttet at fortsætte rækken af tilbud på kampdagen.
Til kampen mod Brønshøj vil der således være tilbud på både Lyngby-pølser og øl. Fra klokken 18 og frem til 18.45 vil man kunne få lidt tidlig aftensmad i form af en Lyngby-pølse plus en øl eller sodavand til kun 50 kr. Til at slukke tørsten dagen før Kristi Himmelfart tilbyder vi ligeledes en favorabel pris på øl – 3 fadøl for 100 kroner vil således være prisen frem til 18.45.
Derudover vil et par af spillerne fra førsteholdstruppen i pausen kaste trøjer og andet merchandise ud til heldige tilskuere. Det sker i samarbejde med kampsponsoren Herbalife.
Vil man iklæde sig de kongeblå farver vil der på dagen også være tilbud på spilletrøjerne, som vil være yderligere nedsat til kun 350 kroner. Tilbuddet gælder til og med pausen i opgøret og vil blive solgt fra shoppen ved indgangen samt fra en opsat bod foran Lyngbys fans.
Portene på Lyngby Stadion åbner klokken 18.00 og der er kick-off klokken 19.00. Vi opfordrer som sædvanlig folk til at komme i god tid.