Niels Frederiksen glæder sig over 3 point

Lyngby-manager Niels Frederiksen glæder sig over Lyngbys første sejr i NordicBet Ligaen i 2013. Han retter samtidig en tak til de frivillige, der gjorde afviklingen mulig.

Niels Frederiksen kunne torsdag forlade kunstgræsbanen på Virumgårdsvej som vinder. 90 minutters forårspremiere gav nemlig 3 kongeblå point og det glædede naturligvis Frederiksen: "Det var spændende synes jeg og en kamp, som vel er typisk for en forårspremiere. Det er en kamp på vippen og denne gang faldt den heldigvis ud til vores fordel. Jeg synes at 2. halvleg bar præg af, at vi var bedre" fortæller Niels Frederiksen og fortsætter:

"Jeg synes vi havde optræk til et par scoringer. Yussuf, Gytkjær og Boysen har muligheder og jeg synes ret beset at det ville have været fortjent, hvis vi var kommet foran tidligere i 2. halvleg. Det udvikler sig lidt til en indianerfodboldkamp til sidst, men vi trækker heldigvis det længste strå" lød det efter kampen fra Niels Frederiksen, der også havde masser af ros til modstanderen:

"Jeg vil også godt rose Skive. Jeg synes ikke Skive er noget dårligt hold. De gjorde det svært for os og det gjorde det rigtig godt. Jeg synes vi var låste og flere af spillerne synes jeg spillede en lille smule nervøst må jeg sige. Sådan lidt febrilsk i nogle situationer, men på den anden side så står vi her med 3 point og scorede til sidst og så er alt det andet glemt mandag. Jeg er sikker på at vi kommer til at spille bedre der" fortæller Niels Frederiksen.

Tak til kampafviklere
Kampen i Virum blev først og fremmest mulig på grund af et stort arbejde fra folk omkring Lyngby Boldklub. At flytte et 1. divisions set-up og leve op til alle krav er en svær opgave, men Niels Frederiksen mener at opgaven blev løst til perfektion:

"Fra jeg selv, trænerstaben og hele spillertruppen skal der lyde et kæmpe stort tak til alle dem, som har hjulpet til med afviklingen af kampen. Der er blevet gjort et kæmpe stykke arbejde i klubben, administrationen og i Virum, der har hjulpet os. Det var gode forhold og en masse fine fans. Så alt var perfekt og det var meget fine rammer at spille i" lyder det fra Niels Frederiksen.