Lyngby Boldklub inviterer til Kick-Off

Som traditionen foreskriver inviterer Lyngby Boldklub til kick-off-arrangement forud for de kommende udfordringer i forårssæsonen. Arrangementet afholdes lørdag den 23. marts i Juul og Nielsen Loungen på Lyngby Stadion.

Lyngby Boldklub inviterer alle interesserede til kick-off-arrangement lørdag den 23. marts kl. 13.00. Arrangementet markerer starten på forårssæsonen, hvor de kongeblå skal forsøge at opnå oprykning til Superligaen. Du kan blandt andet høre manager Niels Frederiksens betragtninger og ikke mindst høre lidt om et par af de nye navne i truppen.

Derudover får du som noget nyt muligheden for at stille spørgsmål til spillerne på forhånd via Facebook. Alt du skal gøre er, at gå ind på Lyngby Boldklubs Facebook-side og skrive dit spørgsmål – enten som kommentar til en kick-off-relateret tråd eller som et opslag på væggen. Du kan også stille spørgsmål direkte fra denne artikel – kig efter kommentarfeltet nederst på siden.
Vi udvælger nogle af de bedste spørgsmål og vores konferencier, Jakob Jermiin, vil tage dem med og udspørge spillerne til arrangementet. Vi belønner naturligvis ophavsfolket til de udvalgte spørgsmål med en billet til forårets første hjemmekamp mod Skive.

For de fremmødte vil der som altid være mulighed for at stille spørgsmål på dagen, ligesom man naturligvis også kan gå på autografjagt eller sikre sig en ny Lyngby-trøje. Lyngby Boldklub vil ligeledes være vært for en enkelt øl eller sodavand til alle fremmødte.

Kick-off-arrangementet afholdes som nævnt lørdag den 23. marts i Juul og Nielsen Loungen – vi starter klokken 13 og det forventes at arrangementet varer ca 1 time.