Daniel Stückler og Emre Mor på landsholdet

Lyngby Boldklub har to navne med i truppen, når to danske U16-landshold i næste måned spiller kampe i Europa. Daniel Stückler er nok engang med, mens Emre Mor kan debutere i rødt og hvidt.

De yngste danske talenter på U16-landsholdet deltager efter påske i en UEFA-arrangeret turnering i Polen, hvor Danmark spiller tre testkampe. U16-landsholdet var senest samlet i sidste uge ved en træningssamling i Tilst ved Århus, men nu skal der altså også kampe på programmet.

Modstanderne ved turneringen er Litauen, Polen og Norge og kampene giver altså landstræner Per Holm og assistent Jan Michaelsen anledning til at se spillerne i aktion. Blandt disse spillere er Lyngbys offensive talent Daniel Stückler, der er en del af truppen til turneringen.

Et andet Lyngby-navn, offensivspilleren Emre Mor, er ligeledes blevet udtaget til landsholdet – nemlig det lidt specielle U16 Future-mandskab, der forud for kampene i Polen spiller 2 uofficielle kampe mod Belgien.

For Daniel Stücklers vedkommende er der tale om en potentiel kamp nummer 9 i rødt og hvidt, mens Emre Mor kan glæde sig over udsigten til sin landsholdsdebut. U16 Future-holdets kampe med Emre Mor ligger den 2. og 4. april, mens U16-turneringen i Polen afvikles den 12., 13. og 15. april.