Jeppe Tverskov forlænger med Lyngby

Den unge midtbanespiller Jeppe Tverskov, der i efteråret fik debut for de kongeblå, fortsætter med at udvikle sig. Det næste halve år er Tverskov derfor fortsat med i A-truppen.
Efter en række fine præstationer for Lyngbys U19-hold gav de kongeblå i sommer en kontrakt til den unge midtbanespiller Jeppe Tverskov, så den 19-årige spiller kunne få optimale betingelser for at videreudvikle sit talent hos Lyngby Boldklub. Den historie gentager sig nu, hvor de kongeblå har valgt at forlænge kontrakten med yderligere seks måneder, således at Tverskov også henover foråret kan fokusere fuldt ud på fodbolden.
”Han har udviklet sig flot i det seneste halve år og vi har derfor givet ham muligheden for at være med foreløbig sæsonen ud. Jeppe er en ydmyg og hårdtarbejdende defensiv midtbanespiller, som er en god bolderobrer og som sin unge alder taget i betragtning er ganske rolig på bolden. Fortsætter Jeppe den positive udvikling, som han er inde i er jeg ikke i tvivl om, at han vil komme endnu tættere på kamptid på vores førstehold i løbet af foråret” udtaler Lyngby-manager Niels Frederiksen.
Jeppe Tverskov glæder sig over, at Lyngby endnu engang viser ham tillid med en kontraktforlængelse. Målet er nu at spille sig endnu tættere på førsteholdet: ”For mig er det vigtigt, at være i en klub, hvor jeg kan udvikle mig optimalt. I Lyngby kan jeg træne i et professionelt set-up sammen med en masse dygtige holdkammerater. Det har udviklet mig som fodboldspiller de seneste 6 måneder og den udvikling ser jeg frem til at fortsætte endnu en periode og håber og tror på, at jeg vil få mere spilletid i foråret” fortæller Jeppe Tverskov.
Lyngby Boldklub gav i efteråret debut til den unge midtbanespiller, der fylder 20 år til marts.