Varme Daniel Stückler træner med Everton

U17-holdets angriber Daniel Stückler (tv.) har netop vist sine talenter frem på U16-landsholdets tur til Portugal – nu går turen videre til England, hvor Premier League-klubben Everton skal se nærmere på Lyngby-spillerens talenter.
Lyngby Boldklub er kendt for det flotte talentarbejde, og næste generation står allerede på spring. De kongeblå har på U17-holdet glæde af den 15-årige angriber Daniel Stückler og han har netop været med det danske U16-landshold i Portugal for at spille to træningskampe.
Ved den lejlighed fik offensivspilleren markeret sig med en enkelt scoring. Det var i kamp nummer to, hvor Danmark formåede at spille uafgjort med de stærke portugisere. Den første kamp blev tabt med 1-2, mens Daniel Stückler scorede til 1-0 i det andet opgør, der sluttede 1-1. Angriberen optrådte ved begge lejligheder i startopstillingen.
Stücklers talenter er også blevet bemærket udenfor Kongens Lyngby. Forude venter således et træningsophold hos den engelske storklub Everton, der til dagligt frister en tilværelse i en af verdens bedste ligaer, Premier League.
Træningsopholdet starter tirsdag og varer uden ud.