Lyngby BK trak AGF i DBU Pokalen

Der venter kompetent modstand for de kongeblå, når Lyngby Boldklub møder AGF i DBU Pokalens ottendelsfinaler. Kampen spilles på Lyngby Stadion.
Fredag kl. 12 var der lodtrækning til DBU Pokalens ottendelsfinaler. Lyngby var efter sikre sejre over BGA, Sydalliancen og Viby med i bowlen, og for anden gang i træk venter der modstand fra det Århusianske. Lodtrækningen ville det nemlig således, at de kongeblå blev parret med Superliga-klubben fra AGF.
Dermed venter sæsonens første pokal-opgør på Lyngby Stadion, da de kongeblå er det lavest rangerede hold af de to. Lyngby ser givetvis frem til at prøve kræfter med et Superliga-mandskab og i de vante rammer på Lyngby Stadion bliver der formentlig tale om et spændende opgør.
Kampen mellem Lyngby og AGF er endnu ikke endegyldigt programsat, men afvikles enten i perioden 30. oktober til 1. november eller den 6.-8. november. Mere info følger her på hjemmesiden.