Reserveholdet tager imod FC Nordsjælland

Lyngby Boldklubs reservehold spiller mandag eftermiddag lokalderby i Reserveholdsturneringen – de kongeblå får på Lyngby Stadion besøg af naboerne fra FC Nordsjælland med kampstart kl. 14.00.
Lyngby BKs reservehold har fået en udmærket start på efterårets kampe i Reserveligaen. En sejr og en uafgjort kamp placerer Lyngby midt i øst-puljen og efter blot spillede kampe er der masser af opgør i baghånden i forhold til de øvrige mandskaber.
Mandag eftermiddag gælder det så FC Nordsjælland, og med en sejr til de kongeblå vil Lyngby hoppe op på 2. pladsen i østpuljen. FC Nordsjælland har dog også i reservesammenhæng gjort det ganske fortrinligt og holdet fra Farum fører pt. puljen. De rød-gule bliver desuden formentlig fortstærket af, at Superligaen i denne weekend ligger stille på grund af landskampspausen.
Der er derfor mulighed for at se et par af Superligaprofilerne mandag eftermiddag. Opgøret mellem FC Nordsjælland og Lyngby, der blandt andet har Morten Karlsen i truppen, spilles på Lyngby Stadions. Der er gratis entré til kampen, der har kick-off klokken 14.00