AGF på besøg hos Lyngbys U-hold

Som optakt til søndagens Betsafe Liga-brag kan man lørdag eftermiddag hygge sig med nogle af Danmarks største talenter. U17 og U19-holdet spiller på hjemmebane mod AGF fra klokken 12 af.
U17-holdet spiller lørdag eftermiddag, hvor kampen mod AGF sparkes igang klokken 14.00. Begge klubber har sæsonens første sejr til gode, men eftersom der kun er spillet en enkelt kamp for Lyngbys vedkommende og to for AGF, så er der næppe tale om et reelt bundopgør. Både Lyngby og AGF plejer således at have stærke U17-hold og der venter utvivlsomt Søren Hermansens drenge en svær opgave.
U19-holdet er fortsat ubesejrede og det er faktisk også tilfældet for AGF. De kongeblås bedste elite-ungdomshold lagde ud med uafgjort mon danmarksmestrene fra FCK og sidenhen hentede man en 2-0-sejr i Aalborg. Kampen mellem Lyngby og AGFs U19-hold starter klokken 12.00.
Begge kampe spilles på banerne ved klubhuset på Lyngby Stadion. Der er naturligvis gratis entré for alle publikummer.