Nulløsning i træningskamp mod AB

Et defensivt præget opgør mellem Lyngby og AB sluttede onsdag eftermiddag uden scoringer. Forude venter sommerens sidste træningskamp mod Brønshøj.
Lyngby BK var onnsdag eftermiddag i aktion mod naboerne fra AB, der også agerer modstander i den kommende sæson i Betsafe Ligaen. Kampen blev aldrig den helt store oplevelse, idet begge hold stod meget lavt med fokus på de forsvarsmæssige egenskaber.
Efter 0-0 ved pausen var der lagt op til en lidt mere underholdende 2. halvleg, idet de mange udskiftninger i træningskampene ofte skaber ujævnheder i spillet og flere fejl. De udeblev imidlertid og selvom spillet på banen led under de mange udskiftninger, så lykkedes det begge hold at fastholde en god defensiv organisation.
Derfor slutter opgøret uden scoringer og de kongeblå har nu 10 dage frem mod sæsonstart, hvor man kan få finpudset de sidste detaljer. De gøres blandt andet med en sidste træningskamp på søndag kl. 13.00, hvor modstanderen er Brønshøj.
Match Facts:
Lyngby BK – AB 0-0