Se de nye Lyngby-trøjer nu!

Det er mandag den 2. juli og klokken er 12.00. Lyngby Boldklub, adidas og Unisport kan dermed offentliggøre Lyngbys trøjer til den kommende sæson i Betsafe Ligaen.
Lyngby Boldklub, Unisport og adidas har frigivet trøjerne til den kommende sæson i Betsafe Ligaen. Lyngby skal naturligvis fortsat spille i en kongeblå hjemmebanedragt med tilhørende hvide shorts, hvorimod anden og tredjetrøjen har fået et større og mindre designmæssigt løft.
Lyngbys udebanetrøje i den kommende sæson er således sort med lyseblå skuldre og de velkendte hvide adidasstriber. 3. trøjen vil være en klassisk rød med kongeblå striber på skulderne, mens Lyngbys målmænd vil være iklædt grønne målmandstrøjer – også med kongeblå striber. Trøjerne er naturligvis allerede sat til salg på webshoppen, hvor den røde tredjetrøje og hjemmebanedragten kan bestilles fra idag.