Lyngby-Festen med Dodo & the Dodos

De lokale og danske darlings Dodo & the Dodos spiller i Lyngby-hallen, når Lyngby-Festen endnu engang inviterer til livemusik, dans, underholdning og god mad. Lørdag den 1. september er der fest igen med seks timers livemusik.
Lyngby-Festen genopstod i 2011 efter mange års pause og 750 mennesker i Lyngby-hallen gjorde festen udsolgt. Brd. Olsen var det helt store navn på plakaten ved den lejlighed og arrangørerne fik lutter positive tilbagemeldinger og derfor er der nu fest og dans igen:
– Sidste års fest var en fantastisk succes og vi fik masser af positive tilbagemeldinger fra gæster, som roste både festen og selve initiativet om at genoptage Lyngby-Festen. Mange har siden opfordret os til at gentage successen og det har vi taget til os. Derfor er der nu Lyngby-Fest igen, lyder det fra Lyngby Boldklub, der er hoved-arrangøren bag festen.
– Hele ideen bag Lyngby-Festen er, at det er lokale bands der spiller. Det er en fest for byen og byens borgere, og vi glæder os rigtig meget til at præsentere Dodo & the Dodos på scenen.  Dodo er jo et lokalt band og der vel ingen i Danmark, som ikke kender deres fantastiske hits fra 80’erne og 90’erne. Dodo selv glæder sig også enormt til at spille på det, man for hende kan kalde hjemmebanen, nemlig i Kgs. Lyngby, fortæller arrangørerne.
Udover Dodo & Dodos spiller det lokale band M.O.M., der har den talentfulde sangerinde Sammy Gomez Garay i front, samt den canadiskfødte guitarist Magnus Anassis, som spiller alt fra 50’erne og op til 90’erne, så der bliver rig mulighed for at få danset til dine favoritnumre.
Datoen for festen er lørdag den 1. september med indgang fra kl. 18.00. Billetprisen er 399 kr. pr. person, hvilket inkluderer en 3-retters buffet samt kaffe og kage. Det er muligt at bestille eget bord og disse sælges enten som otte eller 16-personers borde.
Billetsalget startede i maj og foregår fra cafeteriet ved Lyngby Svømmehal i dettes åbningstider, som er mandag kl. 15-20, tirsdag-fredag kl. 10-20 samt lørdag og søndag kl. 10-15. Aldersgrænsen er 18 år. Du kan løbende læse mere om festen på Lyngby Boldklubs hjemmeside samt i Det Grønne Område.