Mød de kongeblå i Lyngby og på Bakken

Fredag og lørdag er det muligt for alle interesserede at møde nogle af Lyngbys førsteholdsspillere. Fredag deltager de kongeblå i festlighederne i forbindelse med Handelsstandsforeningens store jubilæumsfest og lørdag deltager de kongeblå i Bakken Fodbold Festival.
Fredag den 1. og lørdag den 2. juni kan alle Lyngby-fans møde et par af de kongeblås førsteholdsspillere. Fredag deltager Patrick Mortensen, Yussuf Poulsen og Nicolai Johannesen i fejringen af Handelsstandsforeningens jubilæum. Du kan møde de tre spillere og få deres autograf på Lyngby Hovedgade 23 ved Bog og Idé.
Arrangementet starter klokken 16.00 og slutter klokken 17, hvor der vil blive trukket lod om en Lyngby-trøje. Derudover er det også muligt at købe Nike-tøj til ekstremt gode priser. Der er både sorte træningssæt, shorts og regntøj og alt forhandles til 100 kroner pr del.
Bakken Fodbold Festival
Lørdag eftermiddag skydes den årlige ”Bakken Fodbold Festival” i gang på Dyrehavsbakken. Arrangementet, der afholdes i samarbejde med DBU Sjælland, afholdes fra klokken cirka 13 og der vil to af Lyngbys førsteholdsspillere dukke op.
Patrick Mortensen og Jonas Henriksen gæster således Bakken, hvor man både kan få en sludder og en autograf med de to Lyngby-spillere. De to Lyngby-angribere er en del af en større autograf og foto-seance, så der er alle mulige grunde til at finde frem til et fodbold-fest-klædt Bakken lørdag eftermiddag.