Lyngby og GVI indgår samarbejde

Lyngby Boldklub og Gentofte-Vangede Idrætsforening har indgået et samarbejde.
Efter flere års uofficielt samarbejde mellem Lyngby Boldklub og GVI, har klubbernes bestyrelser og daglige ledelse valgt at få papirer på hinanden. Det betyder, at GVI bliver klub nr. 2 i den kreds af klubber, som LB i de kommende år vil skabe et netværk sammen med.
GVI blev præsenteret i forbindelse den sidste Superligakamp, hvor Lyngby Boldklub besejrede Brøndby IF med 1-0. Fra GVI var formand Kurt Jensen og ungdomsformand Jesper Sørensen repræsenteret til optakt i KKO og præsentation på grønsværen i pausen.
Både Lyngby Boldklub og GVI ser frem til et frugtbart samarbejde med fokus på uddannelse af trænere, sparring omkring dagligdagen, træning med de dygtigste spillere og deltagelse i hinandens stævner.