Forlængelse med AH Marketing og 11 lokalpartnere

Vi kan i dag offentliggøre, at A.H. Marketing fortsætter som kongeblå partner, hvor vi fortsætter det samarbejde, der har eksisteret i flere år. Vi glæder os til det fremtidige partneskab. Udover det har 11 lokalpartnere også forlænget deres partnerskaber i Lyngby Boldklub, hvilket vi er glade for, da den lokale støtte er essentiel for os.
A.H. Marketing
A.H. Marketing rådgiver indenfor medie og TV produktion og sammensætter en helhedsplan for deres virksomhed. Rådgivningen strækker sig også til andre former for markedsføring som trykte medier.
A.H. Marketing er altid klar på at mødes og finde ud af hvilken plan, der passer deres kunder bedst ud fra et budget, som kan være stort eller lille, da alle skal have råd til at markedsføre sig på den eller anden måde. En solid markedføringsplan og dialog er essentielt for A.H. Marketing, og det giver i sidste ende de bedste resultater.
I kan læse mere om A.H. Marketing  ved at klikke her.
11 lokalpartnere forlænger
Vi har brug for den lokale støtte, og vi ved, at den er essentiel for Lyngby Boldklub og Lyngby generelt, da vi er sammen for Lyngby. Derfor er vi utrolig glade for, at 11 lokalpartnere har valgt at forlænge deres partnerskaber i denne sæson. De 11 partnere er: Safeway Solutions, SP Outdoor, City Signs, Murerfirmaet Ib Kristensen, Jan Carlsen VVS, Vini Di E B, Rexan Invest, Bean Club, FFH-IT, Arkitektfirma Per Byder og Skorstensfejer Tom Høeg Andersen. Du kan finde links til de forskllige virksomheder på vores partneroversigt, som du finder ved at klikke her.
Vil du følge hele rejsen med Lyngby Boldklub, kan du købe sæsonkort fra bare 75 kr. om måneden lige her. Som noget nyt kan man købe sit sæsonkort som abonnement i år, hvilket gør, at man kan dele betalingen op i mindre bider.
Læs også: Sydbank bliver kongeblå partner – Støtter ungdommen i Lyngby Boldklub
Læs også: Opdatering fra Lyngby Boldklub A/S – Friends of Lyngby sikrer ro på bagsmækken
Læs også: Lyngby Porcelæn bliver kongeblå partner og præsenterer “Kampens Lyngby-Spiller”
Læs også: Dansk Revision og Lyngby Boldklub forlænger partnerskab
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på vores Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter.